100%

חברות המעוניינות להירשם לשנה הבאה לחצו כאן ←

יומן מסע: ניצוצות של הבנה

מאת: טל אלקובי (20.01.2014)

מה נשים רוצות?!? - לקחת נשימה עמוקה, אני לא מדברת על השאלה הפילוסופית מראשית הבריאה, אלא על הסרט! מל גיבסון והלן האנט מתמודדים על המשרה הנחשקת ביותר, בחברה הגדולה ביותר: "מנהל קריאטיב". בין סיפור האהבה ההוליוודי שנרקם שם בין השניים, אי אפשר להתעלם מהצגת תפקידו של איש הקריאטיב, איש הפרסום והשיווק. האנט וגיבסון מנצחים על קמפיין נשים של "נייקי", עושים סיעור מוחות עם רעיוניות מדהימים  שמתחלפים מידי פריים, מתנסים במוצרים, מעצבים, משפצים, מוכרים ולא הזכרתי את החליפות, התיקים  והמשרדים...בקיצור משרת החלומות! אמרתי לעצמי ואוו...


בשנים של לימודי התואר הקפדתי על תחזוקה חודשית של הפנטזיה, והיום באמצע הדרך של ההתנסות המעשית הראשונה שלי, אני יכולה לומר ברש גלי- החלום התרסק! הפנטזיה התמוססה. לרגע זה יכול להישמע מלנכולי, אבל את רסיסי החלום החליפו ניצוצות של הבנה. זכיתי לראות אייך הדברים מתנהלים באמת, בלי מסכות, עריכה או טקסט. אז איך הם נראים?!


שעת בוקר –צהריים מאוחרת, אחרי ישיבת סחר ושיווק (כן, מוטיב חוזר בהתנסות שלי בסופר-פארם ) נכנסתי לפגישה עם רונן צורף- מנהל מועדן לייף סטייל. כבר במשפט הראשון אני מבינה: ביטחון עצמי, כריזמה, ידע ומקצועיות לא חסר לו. הוא מוכן לשתף אותי, לענות על כל השאלות שלי ואף חשף מספר מהלכים עתידיים... בדיוק כמו מל גיבסון, גם רונן מבין מה נשים רוצות..? ולא, הוא לא היה צריך להתחשמל בשביל זה, כל הנתונים פרוסים לפניו. בהתאם למאפיינים שונים וניתוח הרגלי הקנייה של הלקוחות, יודעים בלייף סטייל להתאים להן את הקופונים והמבצעים שמתאימים בדיוק לצרכים שלהם ולשלוח להם קופונים אישיים בכל חודש!


ולמרות, נתוני הסטטיסטיקה והמחשוב, רונן מספר שיש כמה כללי ברזל שחייבים לאכוף בכדי להימנע ממבוכות מיותרות... תארו לעצמכם מצב שבו גבר קונה תכשיר לשיפור צמיחת השיער (בפועל הוא כמעט קירח.) ושולחים לו קופונים על מברשות ומסרקי שיער....אמממ...לא נעים!


ואם כבר בנשים עסקינן, אני חושבת שאם ישנה קבוצה שקשה "לקרוא" ולהבין יותר מנשים, אלו הן ה-בנות נוער! בני נוער הם דינמיים, שיפוטיים, מסחררים קשה לעקוב אחר הרצונות והצרכים, דבר השהיה "חם" לפני יום, מתגלה כלא רלוונטי או לא שייך.
yng" סופר-פארם", זו קהילה של בנות נוער שסופר-פארם הקימה ועיקר פעילותה בפייסבוק. כיוון שסופר-פארם היא לא בדיוק מותג צעיר החליטו לתת את הבמה לבנות הנוער עצמן. הן השגרירות-  הן כותבות את הסטטוסים, מעדכנות בהטבות ומבצעים, מגיעות לימי השקה ופשוט מחליטות אילו תכנים מתאימם ואלו ממש לא!  אז מה זה בעצם שגרירות? ולמה שבנות 17 יתעסקו דווקא ב"סופר-פארם"...יצאתי לשטח לבדוק...


אור-יהודה, אזור התעשייה, בין מחסני הריהוט, החשמל ואטליז אני מגיעה לסטודיו צילום- 15 בנות מתרגשות,צווחות ומתאמנות על פוזות מול המראה.
הסיבה: יום צילומים. האמצעים: קולקציית החורף החדשה של לייף שכוללת מטריות, צעיפים ושאר אקסוסריז.  המטרה:חיזוק החיבור בין המותג לשגרירות וכך לכל בנות הנוער.


השגרירות באו ליום צילומים שכולו כיף,פינוק וסטיילנג. הבנות הצטלמו עם כובעים, כפפות,צעיפים ומטריות של מותג "לייף". אין ספק שהחוויה של אותו יום חיזקה את החיבור שלהן ללייף ונתנה להן גאווה גדולה להיות שגרירות YNG. הבנות זכו לתמונות סופר שוות (וכמובן מתנות ופינוקים) איתן הן משוויצות בפייסבוק וחושפות את הקהילה. בסופר-פארם כל כך התלהבו מהתוצאה והחליטו אפילו לעשות מודעה מיוחדת בפנאי פלוס. הכיף האמיתי היה לראות בנות נוער מצולמות נהנות, שמחות, אמיתיות -  לא רזות מדי, לא מאפורות מדי, לא נראות גדולות מגילן והמסר של אהבה עצמית עובר בכל תמונה.


הפגישה עם רונן ויום הצילומים הם רק חלק קטן ממה שעברתי בימים בסופר-פארם והם כמו כל ההתנסות לימדו אותי כמה השקעה צריך בפרטים הקטנים, כמה עבודה קשה יש ביישום של רעיונות ועד כמה המציאות רחוקה מהוליווד.
 אבל...


למדתי גם כמה הנאה ואתגר יש במורכבות הזו, כמה הרבה תוכן אפשר לצקת וכמה זה המקום שבו אני רוצה למצוא את עצמי בעתיד.
ואיך אפשר בלי ציטוט קטן:
" מאחורי כל הדברים הנראים לעין,
יש דבר מה גדול יותר; כל דבר הינו נתיב,
 שער או חלון הנפתח אל משהו אחר." (אנטואן דה סנט-אכזופרי, הנסיך הקטן)


הוסף תגובה
חובה להוסיף שם על מנת להגיב
חובה להוסיף כותרת על מנת להגיב

* פרסום התגובה הינו שיקול בלעדי של מנהלי האתר, תגובות בעלות תוכן בלתי הולם לשיקולי המערכת לא יפורסמו.

תגובות (0 סה״כ)

×

תגובתך התקבלה בהצלחה

מנהל יבחן את תגובתך בהקדם והיא תפורסם בהתאם לשיקולי המערכת, המשך גלישה נעימה!

×

פרטיך נרשמו בהצלחה

ניצור עימך קשר בהקדם האפשרי.

×

פרוייקט The Leaders מציע לחברות נוספות, מובילות, לקחת חלק בפרוייקט ולהציע התנסות מעשית לאחד הסטודנטים המצוינים של המסלול האקדמי המכללה למנהל. במידה והחברה שאת/ה מייצג/ת מעוניינת לקחת חלק בפרוייקט, אנא מלא/י את הפרטים הבאים וניצור איתך קשר בהקדם.

חברות המעוניינות להירשם לפרוייקט של שנה הבאה:
חובה להוסיף שם פרטי על מנת להירשם
חובה להוסיף שם משפחה על מנת להירשם
חובה להוסיף תפקיד על מנת להירשם
חובה להוסיף חברה על מנת להירשם
חובה להוסיף טלפון על מנת להירשם

×