100%

חברות המעוניינות להירשם לשנה הבאה לחצו כאן ←

יומן מסע: האם ארצה להצטרף לצילומים בים המלח עם נינט?

מאת: רוזי חכמון (05.02.2014)

השעה 8:20 בבוקר כשהשעון המעורר השלישי ששמתי מצלצל ואני מתעוררת. כמו כל בוקר כשאני מתעוררת לפני שאני שוטפת פנים ובכלל מעיזה לקום מהמיטה, אני מציצה באייפון ובודקת את כל האפליקציות השונות ומה פספסתי במשך הלילה שעבר. כשהגעתי לג'ימייל שלי הבחנתי במייל מרותם, רכזת השיווק בדלתא ששאלה האם ארצה להצטרף לצילומים בים המלח עם נינט ומאז כל היום שלי הלך ממש טוב.


לאחר שבועיים, זה באמת קרה. נסעתי מוקדם בבוקר דרומה למדבר שומם ונטוש בצפון ים המלח ושם היו בערך 20 אנשי מקצוע שכללו צוות הפקה, צלמים ועוזרים, מאפרת, מעצב שיער, סטייליסט או ה-סטייליסט בשם גדי אלימלך, מעצבת ארט והנציגים מדלתא שכללו אותי, גלית מנהלת השיווק, רותם הרכזת וחן מנהלת ניו מדיה. אה כן ואיך שכחתי גם נינט הייתה ולידה דוגמן חתיך ושווה. היה איתנו מיניבוס קטן שדאג להסיע את כולם מלוקיישן אחד לשני, איפורית, שזה בעצם משאית קטנה שבתוכה יש עמדת איפור, עמדת שיער, ספה וסטנדים לאחסון הקולקציה שיש לצלם. עוד איתנו היה גם משאית נוספת שאחסנה פרטי ארט, ציוד כמו אוכל ושתייה, שירותים ניידים. למחרת היום גם התלווה אלינו גרר שסחב מכונית אספנות לצילום בשטח. כל שוט, כל תמונה שנלקחה נבחרה בקפידה והיה מאחוריה הרבה מחשבה קודמת ועבודה רבה. לא הכל פשוט כמו שזה נראה. התוצאה הסופית היא אחרי עבודה מאוד קשה ומורכבת.


אז איך זה עובד בעצם? הצלם הראשי, המפיקה ומנהלת השיווק צריכים להחליט קודם על הלוקיישן של הצילום ולשם כך צריך לעשות סיור לוקיישן. אבל איך עושים כזה דבר כשבעצם לא מכירים את המקום? מתקשרים וקובעים סיור עם נציג באזור של החברה להגנת הטבע שמכיר היטב את האזור המדובר וביחד מחליטים באיזה לוקיישינים נצלם לפי אסטרטגיה צילומית והחלטות שיווקיות. במקביל, יש להכין את הקולקציה שצריך לצלם, לקחת מידות שונות, אקסטרות, צבעים שונים למקרה שזה לא יצטלם טוב או לא יתאים, לעבור על הכל שיהיה מגוהץ ומסודר. ביום הצילומים הדוגמנים עוברים במחלקות השונות של איפור ושיער, ובמקביל הסטייליסט ביחד עם צוות ההפקה ונציגי החברה מחליטים מה הולכים לצלם עכשיו ומה ישתלב עם זה נכון. כלומר איזה נעליים יש ללבוש ועוד פריטי אקססורייז שונים. הצלם מצביע על הלוקיישן. הדוגמנים מתלבשים ומעצבת הארט נכנסת לפעולה ומתאימה לכל הקונספט חפצים שישתלבו עם הכל. נינט מוכנה ואז, רק אז, אפשר להתחיל לצלם. אחרי יום ארוך כזה של נון סטופ סטים של צילומים הגענו למלון בים המלח כשקיבלו את פנינו עם מאזטים ושמפניה. ככה זה כשאני מסתובבת עם נינט. טבילה בג'קוזי, ארוחת ערב כבדה וצריך כבר ללכת לישון כי מחר עוד יום צילומים ארוך שמתחיל בחמש בבוקר.


במפגש הבא שלי בדלתא למדתי על הטכנולוגיות השונות והחדשניות  של דלתא שזה בעצם היתרון הגדול שמבדל את דלתא משאר חברות הלבשה התחתונה
הטכנולוגיה והחדשנות היא הבידול העיקרי בין חברות ההלבשה התחתונה בארץ. יש את התחתונים הפשוטים שההבדל העיקרי ביניהם הוא העיצוב לכל היותר. בדלתא, יש  בדלתא מחלקה שלמה של פיתוח שנקראת GDM  דלתא גליל מעבדות  שדואגות שיהיה לכל מי שחפץ את מוצר החלומות. בין היתר יש את טכנולגיית ה-RCC הידועה, Real cool cotton, שידועה ביכולת נידוף הזיעה, פטנט של דלתא וRLC real lasting cotton  גם טכנולוגיה של דלתא השומרת על הכותנה כחדשה לאורך זמן גם אחרי כביסות רבות וכמובן, נוחות. אני לראשונה נודעתי לזה רק מהפרסומת המפורסמת עם נינט והביצים שאגב זכתה לפרסומת השנה.


וזו תרומתה של נינט לשיח ולבולטות של דלתא בתקשורת, לפי צביקה שווימר, מנכ"ל דלתא שיווק, "בחרתי בנינט להיות הפרזטורית שלנו כי היא מעניינת מובילת אופנה ואהובה, יחד עם זאת שהיא לא דוגמנית במקצועה אבל מייצגת ערכים מאוד דומים לדלתא  חדשנית, ממציאה את עצמה מחדש, בגובה העיניים אהודה ואהובה ומהווה למעשה כשגרירה של המותג, שותפה פעילה בתחומים שונים החל מגיבוש רפרטואר המוסיקה המושמעת בחנויות ועד חוות דעת לגבי הקולקציה הצבעים ואפילו הקונספט הפרסומי. נינט מאוד מחוברת ומעורבת בפעילויות המותג.
 הבחירה בנינט הוכיחה עצמה כבחירה נכונה, במחקר שביצעה יפעת תקשורת (חברה לניתור מידע ) עלה כי מבין כל הפרזנטורים למותגים השונים בשנת 2013 נינט ממוקמת כמספר 2 בתרומה למותג אותו היא מייצגת  רבות

לסיכום, לאחר שלושה חודשים עמוסים ולחוצים אבל ממצים ושווים בהחלט, אני ארצה להודות על ההזדמנות שלי להיבחר לפרויקט שנתן לי להיחשף לכל כך הרבה מקומות ולהכיר אנשים בכירים מהתעשייה. וגם לחשיפה במכללה, בכל שיעור שאני נכנסת, כל המרצים מכירים את השם שלי. אני רוצה להודות לגלית בראון, מנהלת השיווק של דלתא שבחרה בי וליוותה אותי לאורך כל ההתמחות. וגם לרותם המקסימה שלא עזבה אותי לרגע. בתחילת הדרך, הרבה אנשים שאלו אותי שאלות על הפרויקט ומה זה נותן לי? אני בעצמי לא כל כך ידעתי מה לענות אבל עכשיו כשזה נגמר (ואני מתגעגעת) אני יכולה להגיד שזה נתן לי אפשרות לזרוע הרבה זרעים שיגדלו במשך הזמן ושבקרוב יהיה לי מה לקצור. חוץ מזה, זה נתן לי להכיר עוד 19 לידרים מקסימים ומי יודע אולי עוד עשר שנים כולנו נהייה בכירים בתעשייה ונוכל לעשות קבוצה בווטאספ וכולנו נעלה סוגיות מכל מיני תחומים בעסקים שונים ולהוביל את המקום שלנו למקום טוב יותר.

הוסף תגובה
חובה להוסיף שם על מנת להגיב
חובה להוסיף כותרת על מנת להגיב

* פרסום התגובה הינו שיקול בלעדי של מנהלי האתר, תגובות בעלות תוכן בלתי הולם לשיקולי המערכת לא יפורסמו.

תגובות (0 סה״כ)

×

תגובתך התקבלה בהצלחה

מנהל יבחן את תגובתך בהקדם והיא תפורסם בהתאם לשיקולי המערכת, המשך גלישה נעימה!

×

פרטיך נרשמו בהצלחה

ניצור עימך קשר בהקדם האפשרי.

×

פרוייקט The Leaders מציע לחברות נוספות, מובילות, לקחת חלק בפרוייקט ולהציע התנסות מעשית לאחד הסטודנטים המצוינים של המסלול האקדמי המכללה למנהל. במידה והחברה שאת/ה מייצג/ת מעוניינת לקחת חלק בפרוייקט, אנא מלא/י את הפרטים הבאים וניצור איתך קשר בהקדם.

חברות המעוניינות להירשם לפרוייקט של שנה הבאה:
חובה להוסיף שם פרטי על מנת להירשם
חובה להוסיף שם משפחה על מנת להירשם
חובה להוסיף תפקיד על מנת להירשם
חובה להוסיף חברה על מנת להירשם
חובה להוסיף טלפון על מנת להירשם

×