100%

חברות המעוניינות להירשם לשנה הבאה לחצו כאן ←

יומן מסע: ידעתי שזה מה שאני רוצה לעשות בחיים: פרסום, שיווק, מיתוג, להיות האיש שחושב מאחורי הקלעים.
ראובן טרם במשרדי אדלר חומסקי

מאת: ראובן טרם (17.12.2013)

"שלום, אני גלי, אתה צמוד אליי לחודש הקרוב, מתרגש?" ברור שהתרגשתי, אבל ניסיתי בכל זאת לשדר עסקים כרגיל. אדלר חומסקי & ורשבסקי הוא משרד הפרסום  המוביל בארץ , ובין לקוחותיו ניתן למצוא את גדולי החברות כמו בזק, בזק בינלאומי, בנק הפועלים, שטראוס ועוד. כשבחרתי ללמוד תקשורת במכללה למינהל, ידעתי שזה מה שאני רוצה לעשות בחיים: פרסום, שיווק, מיתוג, להיות האיש שחושב מאחורי הקלעים.


צמוד לגלי, הבחורה התותחית שמראה לי מי נגד מי, התחלתי לראות וללמוד איך צריך לטפל במסירות בלקוח, ואיך התהליך הזה כל כך מושקע וכיפי. כן, זה כיף! לקחת רעיון וליצור ממנו פרסומת לטלוויזיה, שלטי חוצות, ואפילו ליצור באנרים ופרסומות באתרים, זה תהליך יצירתי שבסופו יש הרבה סיפוק. עכשיו, כשיוצאים להפסקת פרסומות בתוכנית שאני צופה בה בטלוויזיה, אני מסתכל אחרת על הדברים. פתאום אני מוצא את עצמי דבוק למסך ביתר תשומת לב, והפרסומת הזו של ה-15 שניות מקבלת פרספקטיבה אחרת. על לוגו שכביכול נראה לנו קטן על המסך, עובדים כמה שעות ואפילו ימים. מאחורי פרסומות יש המון השקעה וחשיבה, עד לפרטים הכי קטנים, וזה מה שהופך אותה בסופו של דבר לחוויה עבור הצופה. בכלל, כשאני רואה את הלוגו של אדלר חומסקי & ורשבסקי לצד הפרסומת, עולה לי חיוך רחב.


אני מוצא את עצמי בתקופת ההתמחות, בין משימה למשימה, שולף את הגלקסי כדי לצלם עוד תמונה של הנוף מכל זווית. בכל זאת, לא בכל יום אתה מוצא את עצמך במשרד בקומה ה-23 בלב תל אביב. בכלל, ה-HIGHLIGHT היה לראות את הפקקים של איילון מלמעלה ולא להיות חלק מהם. חוויה אדירה.


"גם אני בוגר המכללה! מי המרצה שלך בשכנועית? איזה עוד מסלול לקחת?", אני מוצא את עצמי עונה על שאלות ומכיר לאט לאט טוב יותר את האנשים המוכשרים האלה במשרד. מדהים לראות שבמשרד כל כך גדול עדיין שומרים על אווירה טובה ומשפחתית. שמחתי לגלות שהרבה מהחבר'ה, ואפילו גלי, הם בוגרים של המכללה למינהל. אחד הדברים הראשונים ששמתי לב אליהם היה  הקשר הישיר של התיאוריה שאנחנו לומדים בשיעורים במכללה, לפרקטיקה בעבודה עצמה. בדרך כלל כשאתה לומד למבחן, אתה חושב שלא תשתמש יותר מדי באותם החומרים, אבל גיליתי את הדבר ההפוך לגמרי! פתאום אני נתקל במושגים מהשיעורים, באסטרטגיות ובתיאוריות כאלו ואחרות שלמדנו.


אחרי כמעט חודש במשרד, ורגע לפני שהפרסומת הראשונה, בה הייתי חלק מהתהליך, עולה לאוויר, אני מוצא את עצמי משתוקק לראות את זה כבר על המסך, ומחכה לדבר הבא שנעבוד עליו. אין ספק שמחלקת התקציבאות שאני נמצא בה כרגע, זו שעובדת בצמוד ללקוח המפרסם, היא מעניינת מאוד ומראה על הצד הטוב ביותר את שיתוף הפעולה שיש במשרד פרסום: מצד אחד חלוקה של דרישות הלקוח למחלקות השונות במשרד עצמו, ומצד שני עדכונו באופן שוטף. בבלוג הבא אני בטח כבר אכתוב על המחלקה השנייה שאני מיועד להיות חלק ממנה, והיא מחלקת הפלנינג. מחלקה זו אחראית על העברת המסר הפרסומי, החשיבה מאחורי הטקסטים וחזות הפרסומת. מחכה לחוות ולספר לכם.

הוסף תגובה
חובה להוסיף שם על מנת להגיב
חובה להוסיף כותרת על מנת להגיב

* פרסום התגובה הינו שיקול בלעדי של מנהלי האתר, תגובות בעלות תוכן בלתי הולם לשיקולי המערכת לא יפורסמו.

תגובות (1 סה״כ)

מעניין שבתחום "תקשורת" בחרו לצרף סטודנט דווקא לחברת פרסום. הייתי רוצה לדעת מדוע שילבו אותו בעבודת מערכת של עיתון (לא עלינו) או אתר אינטרנט (נראה הדבר המתבקש), למשל "כלכליסט". כן, קראתי שזה מה שהוא רוצה לעשות בחיים, אבל כנראה שהמרכיב הפרסומי השפיע ונכונות החברות (בעצם, מי לא תרצה להשתתף?). יכול להיות שבזבזתי את הזמן שלי בכתיבת התגובה והיא לא תפורסם? מילא.

0

להמלצה על תגובה זו לחצו כאן

×

תגובתך התקבלה בהצלחה

מנהל יבחן את תגובתך בהקדם והיא תפורסם בהתאם לשיקולי המערכת, המשך גלישה נעימה!

×

פרטיך נרשמו בהצלחה

ניצור עימך קשר בהקדם האפשרי.

×

פרוייקט The Leaders מציע לחברות נוספות, מובילות, לקחת חלק בפרוייקט ולהציע התנסות מעשית לאחד הסטודנטים המצוינים של המסלול האקדמי המכללה למנהל. במידה והחברה שאת/ה מייצג/ת מעוניינת לקחת חלק בפרוייקט, אנא מלא/י את הפרטים הבאים וניצור איתך קשר בהקדם.

חברות המעוניינות להירשם לפרוייקט של שנה הבאה:
חובה להוסיף שם פרטי על מנת להירשם
חובה להוסיף שם משפחה על מנת להירשם
חובה להוסיף תפקיד על מנת להירשם
חובה להוסיף חברה על מנת להירשם
חובה להוסיף טלפון על מנת להירשם

×