100%

חברות המעוניינות להירשם לשנה הבאה לחצו כאן ←

יומן מסע: להיות חלק מאדידס זה קודם כל לחיות ספורט!
נטלי רבי, אדידס

מאת: נטלי רבי (10.12.2013)

חשבתם פעם על נעלי הספורט שלכם? כן, אלו שאתם משתמשים בהן לריצה, כדורגל, כדורסל, טניס, חדר כושר ואפילו סתם ליופי. חשבתם למה ייצרו אותן ומה בכלל היה הרעיון של הצורה והצבע שלהן? בתור מכורה לספורט יצא לי לא פעם לתהות למה אני מתלהבת מנעליים מסוימות, ולמה דווקא צבע מסוים מוצא חן בעיניי.


שמי נטלי רבי, בת 23 ממודיעין, לומדת מינהל עסקים ושיווק במכללה למינהל.


אתם בטח שואלים את עצמכם למה דווקא מינהל עסקים? מה מעניין בזה בכלל? תנו לי לשתף אתכם בתחושותיי ולספר שההחלטה ללכת ללמוד לא היתה פשוטה. אחרי טיול של שמונה חודשים בדרום אמריקה, כל מה שחשבתי עליו היה איך אני חוזרת לאיזה חוף משגע עם הגיטרה שלי. אבל נקרתה בדרכי הזדמנות מפתיעה לנהל סטודיו של ברייקדאנס בתל אביב. גם לי זה נשמע מפתה, ומובן שקיבלתי על עצמי את התפקיד המאתגר הזה. בהתחלה הייתי צריכה ללמוד איך בכלל העסק עובד ואיפה אני יכולה להביא את הכישורים שלי לידי ביטוי. עם הזמן גיליתי שניהול של עסק והשיווק שלו הם תחום מעניין ומאתגר, המשלב ידע ויכולות ניתוח של נתונים לצד מחשבה יצירתית בלתי פוסקת. מובן שאחרי החוויה הזו החלטתי שאני רוצה לדעת יותר. לא רק לחיות את החוויה בשטח, אלא גם ללמוד ולפתח את האישיות ואת הידע שלי בתחומים שונים, ואין ספק שהלימודים מספקים את זה - ובגדול! כחלק מלימודיי האקדמיים נבחרתי לקחת חלק בפרויקט The Leaders, ובשלושת החודשים הקרובים אני הולכת להיות חלק ממחלקת השיווק של ענקית הספורט בעולם אדידס.     

                   
להיות חלק מאדידס זה קודם כל לחיות ספורט! לחשוב ספורט, לנשום אותו, להבין איך כל דבר קטן בחיים שלנו קשור לספורט ולסיפוק שאנחנו שואבים ממנו.


ביום הראשון זכיתי לראות את "היכל התהילה" של אדידס. תארו לעצמכם, נכנסתי למקום שבו מוצגת הקולקציה לשנה הקרובה של הנעליים, הבגדים, הכדורים, התיקים ובעצם הכל! אין דבר יותר מגניב למישהי שמכורה למוצרי ספורט מלראות לפני כולם את מה שהולך להיות בחנויות,בפרסומים, ובעצם את מה שכולנו נרצה לרכוש. הצבעים והדגמים מעוררי השראה ואני כבר מחכה בקוצר רוח לנעול כמה מהנעליים. בהמשך השבוע הבנתי איך מחלקת השיווק עובדת. מהפרט הכי קטן, כמו מתי ואיזה משחק יש, ועד השקות וקמפיינים ארציים ועולמיים. בתהליך ההתמחות שלי אני מתלווה לגיא קוזוסש, מנהל מחלקת השיווק של אדידס בישראל. אני לומדת ממנו איך ליצור מותג-על, נוכחת איתו בפגישות עם אנשי מפתח בחברה - מנהלי מוצר, אנשי קריאייטיב ואנשים נוספים שלוקחים חלק בדבר הענק הזה שנקרא שיווק, ולומדת איך מוצר מתפתח - מהרעיון הראשוני שיגרום לו להיות שונה ומיוחד משאר המוצרים בקטגוריה, ועד בחירת מועד ההשקה שלו.


אז כן, אני יודעת מתי משחקי הצ'מפיונס ליג השווים, מתי יתקיימו מרתונים ברחבי העולם, ובכלל כמה כל העיסוק בספורט (גם לא בפעילות עצמה) תופס מקום מאוד מרכזי בחיים שלי. למדתי על שחקני מפתח בתחומי ספורט שונים, ואיך העובדה שהם מייצגים את אדידס בענפים שלהם תורמת למיתוג המוצר.


שבועיים חלפו ולמדתי דברים מעניינים. מחכים לי בהמשך עוד דברים רבים ללמוד, רעיונות רבים לחשוב עליהם, ופרויקטים מדהימים שתוכלו לראות בעצמכם אם רק תמצאו את אדידס בסביבה שלכם. ואנחנו שם! כל הזמן!
אז בינתיים, עד לפעם הבאה, אני יוצאת לי לריצה, לנסות עוד נעל חדשה. מבטיחה חוויות בבלוג הבא :)


נטלי.

הוסף תגובה
חובה להוסיף שם על מנת להגיב
חובה להוסיף כותרת על מנת להגיב

* פרסום התגובה הינו שיקול בלעדי של מנהלי האתר, תגובות בעלות תוכן בלתי הולם לשיקולי המערכת לא יפורסמו.

תגובות (0 סה״כ)

×

תגובתך התקבלה בהצלחה

מנהל יבחן את תגובתך בהקדם והיא תפורסם בהתאם לשיקולי המערכת, המשך גלישה נעימה!

×

פרטיך נרשמו בהצלחה

ניצור עימך קשר בהקדם האפשרי.

×

פרוייקט The Leaders מציע לחברות נוספות, מובילות, לקחת חלק בפרוייקט ולהציע התנסות מעשית לאחד הסטודנטים המצוינים של המסלול האקדמי המכללה למנהל. במידה והחברה שאת/ה מייצג/ת מעוניינת לקחת חלק בפרוייקט, אנא מלא/י את הפרטים הבאים וניצור איתך קשר בהקדם.

חברות המעוניינות להירשם לפרוייקט של שנה הבאה:
חובה להוסיף שם פרטי על מנת להירשם
חובה להוסיף שם משפחה על מנת להירשם
חובה להוסיף תפקיד על מנת להירשם
חובה להוסיף חברה על מנת להירשם
חובה להוסיף טלפון על מנת להירשם

×